مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 10 قانون جهان هستی

10 قانون جهان هستی

1. قانون تلاش معکوس: هرچقدر بیشتر تلاش کنید "به زور" چیزی رو جذب کنید، کمتر موفق میشوید، مثلا بخواهید با تقلا کردن با دیگران روابط خوبی داشته باشید نتیجه عکس میگیرید.

برای ایجاد یک رابطه خوب کافیه که آسوده باشید، خودتان باشید و از لحظاتی که با بقیه هستید لذت ببرید.

2. قانون فراوانی: ما در دنیایی زندگی میکنیم که از نعمت ها پر و لبریز است، پس هیچوقت نباید نگران این باشید که من اینهمه پول و ثروت را از کجا بیاورم. فقط باید بخواهید، بدون نگرانی تلاش کنید و آماده ی دریافت شهود و راهنمایی های کائنات برای خواسته تان باشید.

3. قانون ایمان: در تمام شرایط حتی سخت ترین آنها هم باید ایمان قلبی داشته باشید که موفق میشوید و به خواسته تان صد در صد میرسید. تاکید میکنم در تمام شرایط، تصویر ذهنی بسازید از چیزی که میخواهید به او برسید و هرشب تجسمش کنید. اینگونه در کنار تلاش حتما میرسید.

4. قانون رهایی: اگر چیزی رو میخواین و هرچقدر تلاش کردین نشده، بپذیرید و رها کنید به این معنی نیست که دیگه به خواستتون فکر نکنید؛ فقط دیگه نگرانش نباشید. با خیال راحت مطمئن باشید که کائنات خواستتونو از منطقی ترین و سریع ترین راه ممکن بهتون میرسونه. اینجوری احتمال رسیدن بیشتره.

5. قانون تجسم: هرچیزی که دائما توی فکر و ذهن و دل تجسم کنیم و باور داشته باشیم که بهش میرسیم، در دنیای فیزیکی ما به واقعیت تبدیل میشود.

جملات خاص و زیبا از نویسنده معروف: نیچه مطلب مرتبط جملات خاص و زیبا از نویسنده معروف: نیچه

6. قانون عینیت یافتن ذهنیات: دنیای بیرون شما تجلی دنیای درونتان است، پس باید زندگی مورد علاقه تان را ابتدا در درون خودتان خلق کنید.

7. قانون جذب: خودتان را به عنوان یک آهن ربای انسانی در نظر بگیرید که دائما آنچه را صحبت میکینید، فکر میکنید و یا رفتار میکنید را جذب میکند.

8. قانون باور: هرچیزی که عمیقا باور داشته باشید به واقعیت شما تبدیل میشود.

9. قانون علت و معلول: هیچ چیزی از روی اتفاق رخ نمیدهد، و هرچیزی دلیلی دارد و درسی به ما یاد میدهد.

10. قانون ذهن: همه اتفاقات نتیجه افکاری هستند که ما در ذهنمان داریم.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده