مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بهترین تکنیک های درس خوندن

بهترین تکنیک های درس خوندن

  1. تکنیک فاینمن: من شما را تشویق میکنم که یک مفهوم را انتخاب کنید، آن را به شخص دیگری آموزش دهید، شکاف های درک خود را شناسایی کنید، و مرور به ساده سازی کنید. با تفکیک و توضیح موضوع به زبان ساده، میتوانید موضوع هایی را که نیاز به کاوش بیشتر دارند کشف کنید.
  2. تکرار فاصله و یادآوری فعال: تکرار فاصله درا شامل بررسی اطلاعات در فواصل زمانی فزاینده برای تقویت ماندگاری طولانی مدت است. از سوی دیگر یادآوری فعال مستلزم بازیابی اطلاعات از حافظه بدون تکیه بر یادداشت ها است. این روش ها یادگیری را بهینه میکند و به تقویت دانش کمک میکنند.
  3. شریک درسی: پیشرفت خود را با یک شریک مسئولیت پذیر، شخصی که اهداف شما را در مسیر درست نگه میدارد، افزایش دهید. پیشنهاد میکنم با یک همکلاسی یا یک دوست درس خوان هم پیمانی کنید. با مسئول دانستن یکدیگر، با تعلل مبارزه میکنید، با انگیزه می مانید و به سمت اهداف خود پیشرفت خواهید کرد.
  4. پاورنپ: از قدرت یک چرت کوتاه استفاده کنید! من یک چرت 20 تا 30 دقیقه ای برای شارژ انرژی و افزایش بهره وری توصیه میکنم. فقط مراقب باشید که چرخه خواب خود را مختل نکنید.
  5. کار عمیق: حواس پرتی را حذف کنید، به کارهایی بپردازید که نیاز به تمرکز شدید دارند، و شاهد بهبود کیفیت کار خود باشید؛ به شما امکان میدهد در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده