بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نحوه استفاده از ظروف یکبار مصرف

نحوه استفاده از ظروف یکبار مصرف

آمارها نشان می دهد که ایران ظرفیت بالایی برای تولید گیاهی ظروف بسته بندی دارد و می‌توان با تغییر الگوی مصرف خانواده‌ها و وضع قوانین محدود کننده، تولید این ظروف را ازچند کارخانه محدود فعال در حال حاضر به ده‌ها کارخانه مولد گسترش داد، اکنون قریب به پنج هزار کارخانه و کارگاه تولید ظروف یک‌بار مصرف در کشور وجود دارد، این درحالی است که تنها تعداد اندکی مجوز تولید این ظروف را دارند .


 موارد استفاده از ظروف یکبار مصرف

طبیعی است که وقتی کالایی این چنین جای خود را در سبد خانوار باز می‌کند، با چند اطلاعیه بهداشتی مصرف آن محدودنمی‌شود، اما استفاده صحیح از این پدیده حداقل کاری است که می‌توان نسبت به آن امیدوار بود. اما علاوه بر انواع پلاستیک‌هایی که به عنوان ظروف یک بار مصرف در سرو چای یاغذا مورد استفاده قرار می‌گیرند، دسته‌ای دیگر از این مواد به عنوان ظروف آشپزخانه،ظروف نگهداری غذا در یخچال، ظروف بسته بندی مواد غذایی به خصوص لبنیات مانند ماست وپنیر و همچنین بطری‌های آب معدنی استفاده می‌شوند که استفاده از این ظروف نیزمستلزم رعایت نکات ایمنی خاصی است.


توصیه ها ی بهداشتی در استفاده از ظروف یکبارمصرف

1. اولویت به ترتیب ظروف شیشه ای، فلزی، کاغذی و در نهایت ظروف PET هستند. البته این ظروف به علت تجزیه ناپذیر بودن آن به عنوان یک معضل زیست محیطی هستند و در نتیجه در اولویت آخر قرار می گیرند. 

2. ظروف یکبار مصرف بیرنگ و شفاف فقط برای غذا ها و نوشیدنی های سرد مناسب هستند.

3. از لیوان های مقوایی ( سلولزی ) برای نوشیدن مایعات داغ استفاده کنید .



شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09015933901

02165735947


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده