بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» درباره برند پاوررپ

درباره برند پاوررپ

برند پاوررپ متخصص در بسته بندی محصولات است و با تولید بسته بندی مواد غذایی PVC، بسته بندی برای ماشین آلات و بسته های صنعتی با تلاش مستمر و تحقیق و توسعه از زمان تاسیس در سال 2002، بازار جهانی را رهبری می کند.


 بی ضرر برای بدن انسان و استرچ PVC که اولین محصول زیستی در صنعت است. بر این اساس، ما توسط بسیاری از کشورها برای تبلیغ نام تجاری POWER WRAP خود در سراسر جهان متمرکز شده ایم.


در کنار این، برند پاوررپ بیش از 40 خط تولید را در بیش از 18 کشور صادر کرده است که به مشتریان خود در زمینه انتقال دانش و فناوری از طریق مهندسین ماهر کمک می کند و آنها را قادر می سازد تا بسته بندی مواد غذایی PVC با کیفیت بالا را از محیط محلی خود تولید کنند.

علاوه بر این، ما تا به حال در 5 کشور سرمایه گذاری مشترک ایجاد کرده ایم و در مورد چندین کشور برای ایجاد سرمایه گذاری های مشترک بیشتر در آینده بحث کرده ایم.


شما می توانید برای سفارش محصولات پاوررپ با شماره های زیر در ارتباط باشید:

09015933901

02165735947


برند پاوررپ به سمت رشد و توسعه نه تنها به نفع خود، بلکه برای همه ما حرکت می کنند، زیرا در داخل و خارج از کشور اعتماد به نفس به دست می آوریم و از تمام توانایی خود برای رهبری بین المللی برای رهبری جهان استفاده خواهیم کرد. 


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده