مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ظروف پلاستیکی مناسب برای غذاهای گرم کدام اند؟

ظروف پلاستیکی مناسب برای غذاهای  گرم کدام اند؟

ظروف بسته بندی از مواد مختلفی از جمله پلاستیک، فوم، آلومینیوم، کاغذ و موارد دیگر ساخته می‌شوند. اما همه آنها در برابر حرارت مقاوم نیستند و برای استفاده در مایکروویو ایمن نیستند. این مسئله اغلب باعث می‌شود این سوال در ذهن مشتریان ایجاد شود که “آیا این ظرف برای استفاده در مایکروویو امن است؟” یا “ظروف قابل استفاده در مایکروویو کدامند؟” و یا “ظروف ایمن برای استفاده در مایکروویوها چه ظروفی است؟”


ظروف پلاستیکیPP

ظروف PP از پلیمر هایی با همین نام تشکیل شده اند. این ظروف پلاستیکی مناسب برای استفاده در حرارت های بالا تا ۱۲۲ درجه سانتیگراد هستند. از دیگر ویژگی این مواد میتوان به قابلیت استفاده در یخچال های فریزر اشاره کرد. برخی از پلاستیک ها، مانند آن هایی که حاوی BPA یا سایر مواد شیمیایی مضر هستند، می توانند بر بدن ما یا دنیایی که در آن زندگی می کنیم تأثیر منفی بگذارند. پلی پروپیلن، یک پلاستیک پیچیده، به طور کلی برای انسان بی خطر در نظر گرفته می شود. لذا در دسته پلاستیک های دارای (food grade) قرار میگیرد.


ساختار پلاستیک PET

ساختار ظروف PET از هیدروکربن تهیه میشود. به دلیل ساختار این مواد ظروف پلاستیکی تهیه شده از PET مناسب برای نگهداری مواد غذایی گرم میباشد. ظروف پت از ترکیب هیدروکربن های نفت خام شامل اسید ترفتالیک و اتیلن گلیکول تشکیل شده است و با افزودن بعضی از کاتالیزورها در شرایط صنعتی بدست می آیند؛ این مواد با قرار گرفتن در حرارت (معمولا بین دمای ۱۸۰تا ۲۰۰ درجه) شروع به ذوب شدن کرده و فرم الاستیکی را بوجود می‌آورند؛ و سپس توسط دستگاه‌های مخصوص، سرد شده و با توجه به نوع کالای مورد نظر به مواد شکل داده شده و قالب گیری می‌شوند.


شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید:

09015933901

02165735947


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده