بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» روکش پلاستیکی چیست؟

روکش پلاستیکی چیست؟

روکش پلاستیکی، یک لایه پلاستیکی نازک است که معمولاً برای بسته بندی و محافظت از مواد غذایی استفاده می شود تا آنها را در مدت زمان طولانی تری تازه نگه دارد. رول پلاستیکی که معمولاً در جعبه‌هایی (سلفون) فروخته می‌شود، به بسیاری از سطوح صاف می‌چسبد و بنابراین می‌تواند روی دهانه یک ظرف بدون چسب محکم بماند.


مواد استفاده شده

روکش پلاستیکی در ابتدا از پلی وینیل کلرید (PVC) ساخته شد که رایج ترین جزء در سطح جهان باقی مانده است. PVC دارای نفوذپذیری پایینی نسبت به بخار آب و اکسیژن است که به حفظ تازگی غذا کمک می کند.

یک جایگزین رایج و ارزان‌تر برای PVC، پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) است. چسبندگی آن نسبت به PVC کمتر است، اما می توان با افزودن پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE)، که استحکام کششی سلفون را نیز افزایش می دهد، این مشکل را برطرف کرد.

در ایالات متحده و ژاپن، پوشش پلاستیکی گاهی اوقات با استفاده از پلی وینیلیدین کلرید (PVdC) تولید می شود.


نقش مهم روکش پلاستیکی

مهمترین نقشی که پوشش پلاستیکی در بسته بندی مواد غذایی ایفا می کند محافظت و نگهداری است. پوشش پلاستیکی می تواند از فاسد شدن غذا جلوگیری کند، ماندگاری آن را افزایش دهد و کیفیت غذا را حفظ کند.

سلفون غذایی به طور کلی از مواد غذایی از سه جنبه محافظت می کند: شیمیایی (گازها، رطوبت و نور)، بیولوژیکی (میکروارگانیسم ها، حشرات و حیوانات) و فیزیکی (آسیب مکانیکی). علاوه بر محافظت و نگهداری مواد غذایی، بسته بندی پلاستیکی همچنین می تواند ضایعات مواد غذایی را کاهش دهد، اطلاعات مواد غذایی را برچسب گذاری کند، فرآیندهای توزیع را تسهیل کند و دید محصول و قابلیت مایکروویو را افزایش دهد.


شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش با شماره های زیر تماس بگیرید:

09015933901

02165735947


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده