بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح

انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح

از ظرف یکبار مصرف همواره به‌عنوان دوستدار و حامی محیط ‌زیست یاد می‌شود؛ البته این تعریف، بسته به جنس ظروف تولیدی می تواند متفاوت باشد؛ برای مثال ظروف یکبار گیاهی، به ‌راحتی در محیط‌ زیست تجزیه می‌شود، در حالی که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، نه تنها تجزیه نشده، بلکه برای سلامت انسان و محیط‌ زیست مضر هستند.


انواع ظرف یکبار مصرف از نظر شکل و طرح

مدل ظرف یکبار مصرف تنها وابسته به جنس متریال اولیه آن نمی‌شود بلکه برای طراحی آن از قالب‌های متعددی برای بهره‌گیری از ظروف در شکل‌ها و طرح‌های متفاوت استفاده می‌شود که امروزه با توجه به پیشرفت در صنعت قالب سازی با تولید ظروف یکبار مصرف طرح دار، این ظروف جای خود را در مجالس رسمی و تشریفاتی نیز بخوبی باز کرده اند.


دیس، بشقاب غذاخوری، میوه‌خوری

شما برای پذیرایی از مهمان‌های در فضای باز و محیط خارج از منزل دیگر نیازی به ظروف چینی در فضای باز و محیط خارج از منزل ندارید. کافی است می توانید از ظروف یکبار مصرف استفاده کنید تا علاوه بر نظافت بیشتر حمل‌ونقل آسان‌تری نیز از آن شما شود. اقلام یکبار مصرف میوه خوری را اگر تهیه کردید به‌سادگی می‌توانید از چاقو و چنگال آن نیز بهره بگیرید. البته برای بشقاب غذای شما نیز قاشق غذاخوری در نظر گرفته‌شده است.

لیوان یکبار مصرف

لیوان‌های نوشیدنی برای نوشیدنی‌های سرد و گرم با یکدیگر متفاوت است. بدون شک همه شما در کافی‌شاپ‌ها شاهدلیوان های یکبار مصرف جذاب بوده‌اید که برند تجاری نیز بر روی لیوان حک‌شده است. این قبیل لیوان‌ها کاربردهای بسیاری در ارگان‌های دولتی، بیمارستان و مراکز تجاری دارد. برای آبمیوه و چای عموماً از دو لیوان متفاوت با ساختار متفاوت بسته به نوع سرو نوشیدنی استفاده می‌شود.


ظرف‌های میوه و غذای درب دار

ازآنجایی‌که در ایران مراسم مذهبی بسیار زیادی برگزار می‌شود برای پذیرایی از مهمان‌ها خرید ظروف چینی و کریستال کاملاً غیرممکن و غیرمنطقی است. از همین رو از ظروف یک‌بارمصرف دردار و بدون در استفاده می‌شود که هرکدام بسته به نیاز مصرف‌کننده جنس آن فرق دارد. برای سرو غذا از ظرف‌های آلومینیومی و برای سرو میوه و شیرینی از ظرف‌های یک‌بارمصرف شیشه‌ای استفاده می‌شود.


شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش با شماره های زیر در ارتباط باشید:

09015933901

02165735947



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده