بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چرا بعضی ها رابطه تمام شده را رها نمی کنند؟

چرا بعضی ها رابطه تمام شده را رها نمی کنند؟

دلیل این که خیلی ها رابطه ای که تمام شده را تمام نمی کنند چیست؟

جدایی ها وحشتناک هستند بخصوص وقتی که یکی از زوج ها هنوز به طرف مقابل از نظر عاطفی وابسته باشد. این نوع افراد یکباره زمین زیر پای شان انگار دهان باز می کند. آنقدر مهیب که تصمیم می گیرند همچنان دل در گرو یار از دست رفته داشته باشند:


۱ – احساس خطر

طبیعی است که احساس از دست دادن یک عزیز، دلهره آور است. رفتن شریک زندگی که نفس آدم است، ناامیدی و وحشت می آورد. خیلی ها تحمل این ترس را ندارند.


۲- از دست دادن بهترین عشق

بعضی ها فکر می کنند شانس بهترین عشق نصیب شان شده و به هیچ وجه نمی خواهند بپذیرند که دیگر تمام شده است. آنها مطمئن هستند یافتن عشق برای بار دوم غیرممکن است.


نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان مطلب مرتبط نکاتی در مورد شروع باغبانی در آپارتمان

۳ – ضربه طلاق در کودکی

آنهایی که شوک ناشی از جدایی را در زندگی خانواده خودشان داشتند، یا به شریک زندگی خود اعتماد نمی کنند یا دیوانه وار به آنها دل می بندند حتی بعد از جدایی..


۴ – ترس از تنهایی

بعضی ها از ترس پایان یافتن رابطه و تنهایی ناشی از آن، به هر توهین و تحقیری تن می دهند. دو نتیجه برای این نوع آدم در پیش است. یا از چشمِ شریک زندگی اش می افتد یا اینکه از وابستگی اش سواستفاده می شود.


۵ – ارزش من از چشم معشوق

وقتی همه هویت یکی از زوج ها به خوشایند نفر دوم بستگی پیدا می کند با رفتن معشوقش، همه شخصیتش را از دست خواهد داد. برای همین بعضی ها پایان یافتن رابطه را انکار می کند.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده